Wednesday, September 5, 2012

kembali setelah 2 thn lebeh...

Assalamualaikum..

Macam dalam mimpi...tiba2 je aku nak berblog kembali...(sebenarnye aku lupe password).
selama ni aku baca blog orang je..hari2 ko...sebab aku tak tahu nak tulis apa...2 tahun aku diamkan diri...dalam masa tu macam2 berlaku kat diri aku...aku dah pindah kementerian...dulu pinjaman perumahan, tapi sekarang aku dekat wisma putra..(banyak keje huhuhu).

 Anak aku pun dah makin besar masing2...ingat nak tambah...sebab tengok mia ala...macam dah tak comel macam baby lagik....dah comel macam mak dia je dah...hahahah..jadi kita berusaha jele..rezeki semua datang dariNYA..InsyaAllah.

Ok, di sebabkan aku dah ingat kembali password ni..dengan ini aku ishtiharkan bahawa..aku akan ecehhh poyo pulak...aku mungkin le..mungkin akan update...mungkin le....hehehhesebab kat opis baru ni aku awal bulan mmg bizi giler...ujung bulan lak aku malas gilerzzz....

sekian...

No comments:

Post a Comment