Monday, March 1, 2010

huhuhuh...kesihatan merundum skit

aku xtau la nape bln ni kesihatan kt kluarga aku kureng skit...memula c mia tu demam..pastu elok ..pas tuh demam lik...mcm biskut plak..udah le member tuh kecik je, aku tgk skang ni makin kecik anak aku tuh..mcm iklan yg susu sustagen yg mama dia tgh bg mkn tp anak dia xnk mkn..pas tuh ank dia jadi makin kecik...ish...

last wk aku n family en pp pegi bercuti ke cameron..aku n en pp (n anak2) g tido 1 mlm je..yg lain 3 hr 2 mlm okkkk...xthn aku sejokkk kt cne lama2...
sepjng aku kt sne mmg aku ni jadi mangsa kemuntahan c mia tuh jele...udah le aku xbwk jeans...yg aku pakai tuh jele yg ade...bape kali dia muntah ats sluar aku ngn baju...huhuhuh...trime jele..dh ankkan...
last day kt sne time nk blk..c mia muntah lagi...kali ni mmg kene smua temask ngn tudung2 aku skali...haaa xpsl2 aku free hair je time blk...hahahahah (dh tudung spare pn aku xbwk..)maklum le nk save bag...mls nk angkut beg byk2...

skang ni plak ank bujang aku n aku lak batuk n flu...mmm ayah dorg jugak yg maintain je...
ni xaci ni..udah le aku je yg kene munth..en pp xkene pn..pas tu aku gk yg kene batuk n flu...

p/s: mse g cameron xbwk camera..huhuhu..camera hp lak mcm hapas kelapa..so xleh amik gambo..sadisnye...simpn memori dlm kepalo jele..

1 comment: